I’m playing on a mountain top.

2010-05-15 @ 11:58:36
Emman och jag hade inget för oss igår så vi tog den röda faran och åkte mot malmköping för att hälsa på
Tilda och Malin. men innan tog vi ett litet stop på donkis.






Emma med en fin bakgrund av sjön och fint . hah

Vi stannade på vägen och plockade lite blommor också .
Tilda bjöd på te och bullar och efter en del bubbel och fika och ciggis skulle malmköpingsborna fara till ekilstuna för att handla mat. Då tog jag och emma en liten sightsingrunda runt,runt,runt i malmis och fastnade på en liten affär där vi hittade sniggsnigga tatueringar och klistermärken och lite annat småttochgott .

På vägen hem svängde Emman in på en liten väg så fick jag övningsköra, jag var jätte duktigt sa Emma då! ihii.

väl hemma kunde vi väl inte göra annat än tatuera oss ;)





vi var mycket snigga.

när vi kände oss färdigtatuerade vandrade vi hem mot mig och åt mat, sjukligt god mat. mmm.
sen var det dags för wrong turn 3, guccis och chips. filmen sög så hårt så den nästan sprack men guccisen var god och emma är bra sällskap. efter filmen och lite american pie blev det sängen.


idag är det strålande solsken och jag har nästan väckt emma via telefonen.
dags för lite i magen och på med ansiktet så ska jag vandra bort mot Emman och säga heeeeeeej!

förhoppningsvis kommer vi på något riktigt sniggt att göra idag i fina soolen och ikväll blir det vin för fulla muggar!

jag längtar ju  såklart lite tills i morgon när jag ska pussas med tobben men jag får väl pussa emma om jag blir pussig idag. ihii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback