This beat here will make you hoomp, boomp, jump.

2010-05-12 @ 13:58:00
Jag är super mega förkyld... buhuu..
Pussade ju både Fia och Tobbe när båda dom var jätte förkylda så jag antar att jag fick deras sjuk in i mig. :(
Inget kul.. Lever med en kopp te, nässpray (som jag hellst inte vill ta för det smakar bajs så jag nästan spyr..) och en toa rulle.. tror jag ska införskaffa mig hallstabletter också för det börjar kännas i halsen med.. :(
stackars stackars stackars lilla mig..

Men jag fick iallefall världsbästa frukostsällskap, min finaste Tildis. Hon var söt och massa bakis.
vi drack lite te och åt lite macka sen åkte ansiktena på och hon vandrade vidare mot tåget som skulle ta henne till esto och sina päron. om vi inte ses på lördag innan hon flyger tillbaka till london hoppas jag så grymt mycket att jag kan spara ihop lite pengar och komma över dit och träffa jennifer också. jag saknar er.


jag skulle leka med Linnea och Lewis idag men jag är för sjuk och vill ju inte smitta bäbis heller..
först kunde jag inte komma på vad jag skulle kunna hitta på i 4 timmar tills tobias slutar men 2 timmar har redan gått här framför dumdatoren så det kanske går ganska fort iaf. jag är super seg i hela kroppen och knoppen men ändå rastlös. det är en jobbig kombination..

men jag har varit duktig och kollat upp lite stuffs för framtiden.
tänkte försöka mig på det där med att skaffa ett körkort och jag har nu bestämmt vilken körskola jag ska välja nu ska jag bara komma på någon som kan övningsköra med mig..
mamma har ingen bil och vill ändå inte göra det och jag tror inte jag vill att hon ska det heller för vi kommer troligtvis bara bli osams.. 

tänk om tobias haft sitt körkort i 5 år eller vad minimum är för att få lära ut.. enkelt det skulle varit.. jag får klura lite och fråga runt vem som vill lära mig . :P




gårdagen var en mycket bra tills kvällen rullade in..
Frukostbesöket då var samma som idag, min älskade Matilda.
Efter frukost gick vi ner och mötte Claes och sen vidare mot hamnen och glass, mmmkokosglass.
Claes gick och jobbade men Fredrik trillade in istället. Vi gick vidare till huldas för en kopp kaffe/te och myste i solen och så kom carro förbi. Sen gick vi runt lite hit och dit och med vovven och sånt .

sen kom carro och hämtade mig och vi farde ut på landet och Kanin sajtsade mig i koppartorp och visade sitt hus som hon växte upp i och sen tappade vi bort oss lite långt ut på småvägarna..
vi skulle till skeppsvik men det var borta så det blev kovik istället.
det var fint och solit dock inte varmt i vattnet och blåste lite så vi stannade bara en kort stund men vi hann skriva våra namn i sanden och känna på vattnet.
det var mys.
glömmde även att skriva att carro köpte två lyxshale på max till oss för att presentera mig för dom båda choklad och jordgubb. jag smakade bara jordgubb men den var sjukt god sen var vi vårat mättaste.
när vi hittat in till stan igen släppte kaninen av mig och jag åt mat och sen slog sjukan till med feber också..
kvällen bestog av snor typ.

  

  



Jag och Uwen hittade världens sötaste skyllt långt ute på landet .


Dax att försöka få i sig lite mat. jobbigt att äta när man inte kan andas med näsan..
efter maten ska jag vandra med vovvsen en sväng innan jag och tobbis åker till Linköping .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback