superdupermega trött.

2010-05-21 @ 10:25:53
uuscha vad jag inte gillar sånahära dagar då man barabara är jätte trött och det känns som man inte kan vakna..
igår ställde jag kl på halv 9 för att jag skulle hinna fixa och plocka lite innan jobb kl 11 men nej..
jag stängde av larmet i sömnen och vaknade halv 10. underbart. hann inte någonting annat än äta och sitta här litegranna.. men jag slutar ju kl 2 idag så då ska jag nog hem och plockeliplocka lite innan tobbis kommer och jag senare ska till Emma.


allt jag bara tänker på nu är hur gärna jag verkligeverkligen vill att jag och tobias ska hitta en jäkla lägenhetsjäkel så vi får flytta någon gång.. en del får ju på en gång, men tur verkar visst vara en såndär grej vi inte har ibland och när det gäller lägenheter har vi absolut nada tur.. men jag fortsätter hålla tummarna!

nu är det dags att vandra mot BR och öva lite jojo, i förrgår hade jag inte mycket att göra mot slutet så jag stog och joja i en timme kanske. det är najs nu har jag klarat loopaloop idag ska jag nog försöka mig på runt hörnet. hah.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback