Stay a while and breathe me in

2010-05-26 @ 21:18:35
tisdags mys blev det med Emma. efter jobb blev det träning & solning.
sen köpte vi med oss varsin kyckling&bulgur sallad hem & sen blev det lite fotbad, hårfärgning, nagelmålning, popcornätning & sist korsordslösning i sängen innan vi somnade in.

onsdagen talade jag de första orden "god morgon solstråle!" sa jag till min lilla svårväckta Emma .
dagen började kl 6, kl 7 var vi på jobbet & åt god god frukost sen började inventeringen.
när BR öppnade blev jag den som fick stå i kassa medans alla andra inventerade klart, ganska skön dag men endast kassan & lite skyltbyten.

efter jobbet strosade jag & Emma runt lite på staden innan vi gick hem till henne & tog vårat pickopack & styrde mot stenkulla för lite träning idag igen. Mycket bra gjort av oss & nu ska vi tusan köra igång hårt igen!

väl hemma lagade jag supergod kyckling, bulgur & stekt sparris. mmm, nu ska jag ta mig en isglass till efterrätt.








Finns det något bättre än pojkars flannell skjortor. Jag älskar Tobbes & Tobbe också såklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback