så stor säng, men ändå så liten.

2010-05-09 @ 10:04:42

Fredagen bjöd på tripp till norrpan med mamma och vi shoppade loss litegranna.jag råkade få med mig en ny mobil hem.. plus 2 klänningar 1 par skor, strumpbyxor och ett linne. när jag kom hem hittade jag en faktura som inte var betald så nu blev jag visst pank.. men fina kläder har jag, så jag får stå på mitt rum i mina fina kläder och vänta in lönen.. äsch det är snart lön . på kvällskvisten blev det några glas vin hos Emman men lite sniggt folk. Vidare mot Rocken för att kolla på arnöpojkar som skulle spela men nej vi fick inte komma in, det var "fullt". i helvete heller att det var och efter lite tjaffs blev vi så trötta på skiten när dom helt plötsligt släpper in 5 kostym snubbar, det var ju fullt???
jag och carro tog vårat pickopack och gick hem.

Lördagen skulle jag jag gå och strosa på oklemarknad hade ju jag tänkt.. ösregn. men jag och mamma åkte dit en snabbis och lyckades pricka in  så vi kom dit först när världens mega regnskur kom dit men sen slutade det nästan helt så då gick vi ett varv. jag köpte strumpor till Irene på jobbet och 2 remmar. mamma köpte ett nitbälte.
Efter lite mat handling och inköp av pizza åkte vi hem och åt och sen började jag fixitrixi och tog mig ett glas treapor. Tobbis trillade inte och när jag  gjort mig klar och redo åkte vi till Alex och Amy för lite inflyttningsfest och senare olearys/volym som som vanligt sög.

tobbis var sötis och lite jobbig när vi kom hem inatt han blev apfull och la sig på badrummsgolvet och låste dörren, när jag bad honom att öppna fattade han inte vad jag mena för han trodde han låg i sängen . men efter ett tag gick det bra och efter en stund kunde även han däcka på sin rätta plats i sängen. jag fick sova i mitten ifall tobbe skulle behöva springa iväg igen och det var inte mycket till plats i min säng. båda pojkarna tog lite för mycket plats så jag gick upp kl 9 och la mig i soffan, mycket skönare här inget snark heller.

lite snigga pics från i fredags, lördag kommer senare.









nu ska jag väl snart ta och väcka Tobbis och Stoffis för lite frukost innan vi åker till deras farfar och ingrid .
sen ska jag tusan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback