People say you cannot do it, But they don’t know a friend like you.

2010-05-28 @ 08:29:50
torsdagen:
upp och äta troligtvis godaste müsslin i världen! kommer inte ihåg vad den heter och jag orkar inte gå till köket nu men jag ska kolla sen . -> jobbar 11-14. -> leka med Tilda.

Häromdagen såg jag en tjej med suuuuupersnygga jeans och jag bara måste ha dom! så jag och tilda gick på jakt igår men vi kollade i alla affärer i hela lilla nypan utan något positivt resultat.. tyvär..
vi gav upp och gick hem och fyllde på våra magar med lite mat för vi var hungriga sen satt vi mest och pratade massa skit innan vi tog en promenix till petra och hämtade tilda post och min kläder som låg där.
sen vidare mot videobutiken för att lämna tillbaka en film som jag och tobben hyrde för lite för länge sen.....ooupsi.. vidare till hennes pappa där hon hade en liten påse med kläder till mig. jag fick ett par jeans, en t-shirt och ett par shorts och allt satt som ett schmäck så jag är mucho glader nu . :) tackigen sötis . pusse.





Ja, min spegel är jätte smutsig.. jag ska städa..


Tobben kom och hämtade mig vid 6 tiden igår så åkte vi hem till Nygård 1 där han satte igång med att kaoa fjärdringarna på den vita för den var ju alldeles för hög för att köras ;) hehe söt.
mat på det och lite tv mys innan sängen. fina du.

.

jag tycker det känns så onödigt att somna om när jag sovit hos tobbe och han kör hem mig innan jobbet, jag kommer ju hem halv 7 men om jag somnar om då kan jag sova hela dagen så då kan jag lika gärna hålla mig vaken och göra lite bra saker istället, som att sitta vida datoren i 2 timmar till att börja med :P haha.

jag börjar inte jobba förens kl 12 så jag tänkte cykla iväg och träna en sväng och vara lite duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback