ond.

2010-05-19 @ 20:45:03
ibland kommer jag på mig själv med onda tankar så som "vad skönt och enkelt allt skulle vara om vissa bara inte fanns, eller bara försvann, eller typ dog...." . då skäms jag. men när jag tänker efter skulle verkligen allt vara så mycket bättre.




men jag antar att det är bra att känna att man lever ibland.

Tobbe har valt troligtvis världens sämsta film, vi har inte sett den än men mitt humör sjönk under botten förut så jag har tyvär redan bestämt mig för att den är dålig och har abslout ingen lust att kolla på den. tänker nog inte görat heller. jag är negativ jag vet. hoppas på att Han kan vända mitt humör åt rätt håll. För Han är ju ändå bäst, min Tobias.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback