nygård 1.

2010-05-12 @ 22:35:17
trevlig tripp till linköping med Tobias.
vi fick igång musiken några gånger annars lekte vi  lite billekar och jag vann faktiskt en gång.
biltema stog på schemat och tobbis hitta lite stuffs som han skulle ha till sin vita lilla pärla.
vi blev klara rätt så fort och kände att det var lite onödigt att åka hem direkt så vi tog en svängom på ikea och kollade in en hel del som vi vill ha när vi flyttar. sen styrde vi mot donkis innan hemfärd.

nu ligger jag i soffan och tobbis på golvet och vi dricker lite öl men jag tycker vi ska styra upp till sängen och mysa för jag är tröttis.

i morgon ska älskot fiffla med sin vita lilla så jag tog med min nya älsklings bok, genom dina ögon. jag har bara läst typ 6 kapitel och jag älskar den redan. hon är så otroligt duktig den där stefanie, me like me like.




Snodde en bild från Hamlingarnas dator från när dom var i indien och Tobbis badar med en elefant. finis.



nu säger jag nattis och hoppas jag inte snorara ihjäl mig inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback