lördagsmys för fulla muggar!

2010-05-17 @ 11:08:04

jag hämtade emma hemma hos henne sen vandrade vi runt, till din sko för att byta ett par skor, träffade fia, mot ok/Q8 för att hämta paket, till suprice och äta glass sen till bilen.
med bilen åkte vi till fia och hämtade hennes stuffs, till emma och hämtade hennes stuffs och slutligen till mig där vi tog vårat pick och pack = vin, jordgubbar, vattenmelon, hund ochsånt sniggt och så gick vi ner på min innergård och bara tokmyste i solen.

dennis, joel och josse joina efter en stund sen gjorde vi oss snigga och styrde ut mot bajshammar och jimmy b. s föräldrars place. det var mys och skojs med massa av dom bästa men jag fick ont i huvet.. ?
jag har aldrig ont i huvudet men det fick jag, sprängjäklaskitont!! så jag tog mitt och åkte hem och la mig..
men förutom det var det en mycket bra lördag.

söndagen bjöd inte på mycket.. jag låg mest i soffa eller vandrade med hunden fram till kvällskvisten då den där snygga killen Tobbe trillade in hos mig. då blev jag mycket glad .

            

Jag lägger upp mera bilder senare min dator är så seg....

nu ska jag gå till linneo och hämta upp henne och bäbis Lewis så ska vi gå och lägga osss på vallarna och steke och picknicka :)

hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback