Sunnydays.

2010-05-19 @ 09:41:10

Mmskrev något annat här uppe förut men tog bort det för det var ju inget jag behövde bry mig om heller.
Jag älskar Tobias och han älskar bara mig.


.


Tobias körde hem mig för en liten stund sen men det är för ljust ute för att jag ska kunna somna om.
Tror jag ska gå och träna en sväng, det var alldeles för längesen nu.. både emma och jag blev sjukisar..
men nu känner jag mig frisk nog att springa lite.

.

I förrgår var en skojig dag/kväll .
på dagen vandrade jag bort till Linnea och Lewis med picknick korgen och filt i högsta hugg. vi packade in oss i bilen och plockade upp Pagen (vars bäbis förtfarande inte vill komma ut...) så åkte vi och satte oss i solen på vallarna och bara njöt!


Lille Lewan börjar bli lite fäätybombom och mamma Leo tröck så sniggt ihop hela fejjan på han . stort hjärta.



Vi hade massa mys i några timmar när vi stekte oss brunish.

Sen skulle Pagis hem, jimmy jobba och Leo&Lewis hälsa på jimmynoy på jobbet så jag farde hemmåt.


Sen kom dom här till mig, då satte vi oss på gräset på min innergård och myste mera, spela yatzy, gjorde blomsterkrans mm.


but. Emmas, Carrus, Pontus, Tildas & Min.


Blommor i håret.


Lukta på blommisar.


Kvällssolmys.


sög i mig dom sista strålarna sol för dagen.
Sen blev det lite klättra i stora träd, äta popcorn, "dagens" lite olika, massa prat, hoppa hage och massa mera.
när solen försvunnit och det börja bli lite kallt tog vi gicken och farde till videobutiken för att hyra instängd 2 . mycket läskig!!

Emma skjutsade hem Mira sen Carro sen mig & tilda hem till mig då kollade vi på American Dad och pratade massa bajs tills vi somnade in.

Dagen efter gick vi ärenden på stan och åt god lunch sen hem till mig en sväng innan tobben kom och skjutsade hem Tildan innan han och jag åkte mot stumberga.

På landet var det strålande solsken och 100 grader varmt.


Tobben körde ut den rödafaran i solskenet så tog vi lite snigga pics på den som han ska ha och lägga ut på blocket för han ska sälja den. köpa någon?


Äntligen fångade jag Putte på kort också. Fina mirre.


Söt tjockis.




Tobben pillade lite med sin vitapärla & jag tog lite kort till honom på lite som han gjort hittills.
Plus han sniggsnigga nyckelband som han fick hem i brevlådan, till hans försvar " det var svart på bilden" ;)

Solen gick i moln så vi gick in och la oss i soffan, sen vare hockey och sverigt vann! wohoo . jag var lagom intresserad men jag tittade lite.

nu har jag setat lite för länge vid datoren känner jag.. när jag började skriva det här inlägget var kl ca halv 8..
men jag börjar alltid sätta ihop kollage och redigera bilder och sånt så allt tar så lång tid och så har jag ganska svårt att välja vilka bilder som ska upp och vilka som inte får.. det är därför det alltid blir så mycket..

nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och äta och fixa för idag är min första dag då jag räknas med på riktigt på BR, idag börjar mitt schema och idag jobbar jag 12.15-18.15 och det ska bli superkul! jag ska öva lite på mina jojotricks tänkte jag. ;)

hoppas på puss med mitt hjärta ikväll med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback