i´m so happy, do you know why? do you know what makes me happy?

2010-05-04 @ 11:07:44
lalalalalaa. I´am so happy , gör min morgon .

dax att gå upp och fixa och äta. Emma och jag ska vandra runt i dag istället för att gymma, det är ju så fint väder!

nu, snart, när vi är klara ska vi vandra på stenkulle och kolla in Paggis nya lägenhet . hela jag pirrar till i magen när jag tänker på Linda, hon ska ju föda om 2 dagar ! fast om det är som vi pratat om kanske den (hon enligt mig, Molly ) blir lite sen. ska bli så kul att se vad bäbisen blir . om det blir en flickvän till lilla Lewis eller en pojkvän . ;)

efter vi varit hos paggis ska jag till tandläkaren... uuuusch känns så sjukt onödig att slösa pengar på det dom säger ju alltid samma sak..

men efter tandläkaren blir det nog en sväng mot hamnen och äta glass med Ems, hon får vara min barnvakt till 4 tiden när Tobbe slutar jobba och kan ta över. ;) ih .

nej upp ur sängen var det emma är säkert klar snart.. upp och hoppaaa och ut i solen.



En old bild från en foto uppgift i skolan, det var skit på linsen den dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback