I did it ! ! !

2010-05-03 @ 12:35:49
Jag lyckades äntligen fixelifixa till designen på bloggsaten . wunderbar och fiinig . men jag hittade en så sjukt snigg till som jag tror blir mitt nästa projekt . turtle .


min fina lilla röda har varit jätte duktig och har invigits för allt den är tänkt att andvändas till , partajet, dokumenterat allt nytt som trillat in i mitt hem / garderoben, kuliga stuffs som hittas på, utflykter och små saker i vardagen . du är bäst min lilla röda.


Tobbis och jag har många gånger försökt ändra vårat yttre ( av någon sjukt konstig anledning, vi är ju helt perfekta? right ? mahaa ) vi har "blivit nyttiga" så många gånger så det inte går att räkna på fingrarna, slutat snusa och röka, börjat träna, gå ut och gå, ha spa söndagar och nu till senaste . damadamdamdaaa tandblekning! ;) vi såg en reklamgrunkis på fejan och beställde hem och lite såhär sa den lilla röda att det såg ut när vi testade blekningen :



tobbes snusgula tänkder blev asabrasa fina men mina såg man inte så mycket på men vi har ju 28 behandlingar kvar så vi ska nog bli finfina i munnen.

Fredagen och valborg var grymt . Föris hos den bästa Emma, sen vidare mot Tellus och SMK och som avslut på en brabrabra kväll blev det maxmat för mig, tobben, emma och koffis och robba var chaffis. galet mycket skratt och sköna stunder haha. lite picsisar .









Lördag bjöd inte på mycket till en början. vi sov länge sen vandrade vi för att hämta Tobbis bil och åkte mot donkis med emma och koffa. efter vi ätit och lämnat av dom andra två åkte vi hem och gjorde absolut ingenting tills kl 7 ungefär då gick vi hem mot jimmy och linnea b. och satte oss i skylinen och farde mot norrpan och meet of the month . sjukligt mycket pirr i magen när han drog på och skojs i baksätet med min sniggsniggaste Lealusis.
lite dans blev det också där på parkeringen och kiss i småhus och lite annat snyggt. vi träffade även alla andra snygga människor där, och  ganska många inte så snygga, efter en tid på parkeringen ett varv i staon och mera parkering svängde vi hemmåt i ca 200 och jag satt på helspänn hela vägen hem med en dansandes Leo brevid mig . bra kväll nummer 2.

söndagen hade stårlande solsken men blåste frysblåst lite tyvär. Tobben och jag tog vovven och åkte ut på landet och fikade med halva släkten hamling ungefär. efter fika och mys i solen drog vi oss hemåt. stannade vi helgöbadet och kände på vattnet och myste lite i solen sen åkte vi hem och åt och myste hela kvällen till våran nya vännerbox. superbrakväll nummer 3.














hmm det här blev visst en konstig dag.. vaknade klockan 8 och har sen dess legat i sängen med datoren..
dax att gå upp, duscha, äta och fixa innan kl 16. då börjar jag jobba till 21 eller 22. nununu går jag upp!

Tobias

Kommentarer

Postat av: Sofie

Emilyyyyyy <3

2010-05-03 @ 16:24:31
URL: http://vidflodendordogne.blogspot.com

Postat av: jag själv

sofiiiiiiie, jag saknar dig. <3

2010-05-03 @ 23:08:13

Postat av: Sofie

Saknar dig med. Kul att se vad du har för dig i alla fall, och alla kläder du köpt. Ska nog ta mig en runda på stan snart jag också ;)

2010-05-04 @ 14:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback