helg.

2010-05-14 @ 13:46:56
Litelite obehagligt pirr i magen när jag tänker på att jag inte jobbat något alls den här veckan..
det är nog mest för jag vet att det kommer svida i plånboken men annar shar det varit bra att vila en vecka.
jag har tillfrisknat nästan helt och mysit med min älskade Matilda som bara var i nypan en liten stund, hon har alltid fullspeckat schema när hon är i sveriget..

igår byggde jag och Tobias ett tak av en pressenning (hur stavas?) för det regnade en del men det var riktigt skönt ute. och där under mekade han lite vitbil och byggde lite ljud i skuffern. han är duktig min kille.
smuttsig var han också.


Du är det bästa jag vet.

hela helgen blir nog en Emma helg tror jag. idag ska jag iaf leka lekar med henne. och i morgon ska Tobben bygga ljud med paavo så då ska jag nog vara med henne med. vi kanske tar en tripp till malmis också och hälsar på tildafisen om vi har tur med .
men på söndag hoppas jag på söndags spa med min älskling.

oooups alltid jag.. emma slutar om en kvart och jag har inte klätt på mig eller ätit.. hm..  slänga i mig lite food och springa ner på stan blir det nu då. att jag inte lär mig.. nu måste jag stressa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback