hängselshorts.

2010-05-20 @ 23:49:49
ååh jag blir tokgalen!
jag vill super duper mega mycket ha ett par hängselshorts.. jag hittar många bilder på olika men dom faktiska shortsen jag hittar faller mig inte helt och hållet i smaken .. jag vet hur jag vill att dom ska se ut men alla ser tyyyp ut så men ändå inte.. klutt..

 
Dom här blev jag liiiite kär i . men jag skulle vilja att det är som bara hängslen där framme och mera tyg upp på ryggen liksom. så dom inte är så "snickarbyxor"aktiga. fast dom är ju fina..


Men dom här är också finisar.. men det här är typ bomull.. jag tror jag vill ha jeans.. jobbigt det där..
tror jag får sova på saken.

råkade klicka hem mig lite mera från h&m förut, ooupsi.. kollade även upp mitt paket som jag väntar på och jag tror jag får det i mogron eller på måndag! iiiih jag längtar, men tyvär är skorna jag skickat efter framskjutna till v 25... dom bara skjuts upp hel jäkla tiden.. morr.
men dom andra sakerna får jag ju snart så då blir jag mitt gladaste! ihii

Efter jobbet imorgon ska jag pussas med tobias en liten sväng till kl 6 då ska han fara hem och bygga billjud och jag ska leka med Emma. Jag och emma ska ha mysfilmkväll i morgon med kanske lite träning också.
vi jobbar nämligen på lördag så vi ska ta det lungan.

jobbajobba och stå i, men det är bra för då blir plånkan fet. dags att hoppa i sängen och ladda för morgondagen fastän det bara är ett kortpass 11-14.

God Nattis.


Kommentarer

Postat av: emo

dom i jeans va visst jättefina :D

2010-05-21 @ 11:40:39

Postat av: Evelina

ååå var hittade du de där jeans shortsen ?? super fina ju!

2010-07-01 @ 17:39:45

Postat av: Katia

Glad sommar och trevlig fortsättning på dagen;)

Kram;)))

2010-07-01 @ 18:06:07
URL: http://newstar.blogg.se/

Postat av: hannah

Hej! Jag har en ny tävling på bloggen och det är "veckans sommarbild". Är du intresserad av att vara med? Ja gå då in på min blogg och läs reglerna, kram på dig! :)

2010-07-01 @ 18:06:45
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/

Postat av: Maja

De i jeans var riktigt fræscha

2010-07-01 @ 18:24:01
URL: http://mcaria.blogg.se/

Postat av: Lotta Karlsson

Hej! Letar precis efter den här typen av hängselshorts i jeans till min dotter. Vet någon var man köper dom?

2012-05-19 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback