Följ med fjärilar och fåglar som du ser .

2010-05-04 @ 22:05:09
Wunderbar dag i strålande solsken med mina strålande Emma och Linda.

Vi har haft för oss lite av varje.
Emma och jag tog den röda faran mot stenkulla och kollade in lindas nya lya som var hel jätte mega fin och bra. Sen tog vi med oss Linda och åkte till blomsterlandet och köpte blommor, jag köpte världens finaste kruka och en liten blomma.

Sen lämna vi linda hemma och jag hade världens hemskaste besök hos tandläkaren!!
Jag grät så tårarna sprutade överallt för jag var så nedrans arg !!
uuuha men det ska vi inte tänka på nu för då blir jag nog bara arg igen .....
Sen åkte vi ner till hamnen och mötte upp Elin och Linda och åt i glass i stora lass.

Älskar
kokosglassen på aktersnurran !
Efter glassen åkte Elin iväg i sin groda och vi andra åkte mot Lindas place för jag och emma hade spanat in något
riktigt skojs på baksidan.

En såndära snurrgungauppochnerochruntgrej, mucho kulo men vi fick båda lite ont i röva.
Men kul vare och sniggsnigga pics blev det på oss ;)
Emma plockade lite blommor sen åkte vi mot henne och hämtade hennes punkade cykel och plockade min cykel som stog på stan. jag gick hem och emma till sin mama&papa och sen dess har jag ätit mat och varit ute med vovven.

nu ska jag snart ut med hunden igen en sista gång  för idag sen krypa ner i sängen framför en vampyrfilm eller två. blev ingen Tobbis idag hans spelfingrar kliade så han skulle leka tvspel med Paavo men vi ska mysa i morgon istället. hjärta.


Massa bilder kommer här !

























Emma jag älskar den här bilden på dig!! jag vet att du inte gillade det dära du sa men när man ser den såhär på datorn stort och så så bara älskar jag den helt sjukt mycket! jag älskar dig också såklart.


nu ska jag gå med vovven och möta mamma som är påväg hem från jobbet och sen mysa ner mig i sängen.

Joakim gör mig varm i hjärtat.
"Du jag vet en hemlighet.
Det finns en stjärna man får ta ner.
Det finns en stjärna som är din.
Och vill du veta en sak till?
När skeppen lägger ut från land,
Och du ska långt långt bort nånstans.
Ta den alltid med i din hand,
Ta den alltid med överallt.
Jag önskar dig allt vackert för du är,
Det bästa som jag vet."

god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback