Du gör min dag.

2010-05-11 @ 10:16:34
Gårdagen var bäst. Lite halv stressig på dagen innan älska kom hem från jobbet men sen blev det bra.
Jag hann storstäda mitt rum så det blev fint sen åkte jag och handlade med Emma och sen stressade jag på.
Jag duschade och tvättade håret, sminkade och fixade håret på en halvtimme!! helt sjukt med tanke på att jag har välldigt tjockt hår och det brukar ta 20 min att bara tvätta det.

sen var det bara maten kvar och jag gjorde asabrasa god plankstek, och inget pulvermos här inte det smakar blä så jag gjode potatismoset själv ockå. Jag kan inte laga mat men det blev riktigtriktigt super gott och det tyckte Tobbis också. jag hade inte sagt vad jag skulle laga så han blev positivt överraskad tror jag, när jag frågade i förrgår vad jag skaulle göra sa han "pasta och bacon" pffft plankstek is the shit och lite finare och bättre än pasta och bacon ;) nej men det var gottis.

efter vi ätit tittade solen fram lite och då gick vi en långpromenix med vovven sen gick vi hem och hade tok mys hela kvällen lång och kollade på läskig film!! närkontakt - the four kind, uscha säger jag. satt på helspänn med gåshud på hela kroppen genom hela filmen. undra varför det är så kul att bli så rädd? det är ju igentligen bara jobbigt och för mig är det alltid värst efter filmen då vågar jag inte gå någonstanns själv .

efterfilmen var vi tröttisar så då kröp vi till kojs och slog på våran vännerbox tills vi somnade.
det finns ingen som du, jag älskar så mycket.

 
Jag fick finaste blommorna av älskling.


 
Vi åt gottis godis.

 
snigg Tobbis .

 
Mongo pussisar is the shit! vi is också the shit ;)


nu har min älskade Matilda trillat in hos mig och vi ska äta frukost och sen gå ner i hamnen och äta glass.
min dag är bra nu. puss på Tildis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback