Älska .

2010-05-10 @ 10:48:36
Idag är en brao dag för idag har jag och Tobias varit tillsammans i 2 år!!
Vi har haft väldigt mycket upp och ner men nu på senaste tiden har det verkligen bara varit upp.
Inget litet småtjaffs eller något alls bara massa bra och mys och kommit överens om nästan allt.

Du är så underbar (när du vill ;) . ) och ingen får mig att skratta lika mycket som du.
Du är så välldigt störd, men det är väl därför vi passar så bäst ihop.

Jag sitter i ett litet lyckorus och tänker på lite av våra muppigaste saker vi gjort och bara ler.

Jag har verkligen aldrig älskat någon som jag älskar dig och jag hoppas verkligen att jag får älska dig länge.

Du är mitt allt, mitt hjärta. puss för oss!






Nu är det dax att börja fixa. jag ska städa mitt rum, göra mig fin, laga mat, fixa till fint med fin dukning och massa ljus och lite smått och gott tills älskling slutar jobba.
Mamma är och hämtar en av mina presenter till honom nu innan hon går till jobbet, vilket också är perfekt för hon jobbar till 22 så vi får vara ensamma hela kvällen!
ååh vad jag längtar tills vi flyttar då får vi vara ensamma jämnt.
Åhåå hur ska jag hinna allt nu, skulle ju vilja gå och pussa Lewis, lea och linda lite en sväng också.
Äsch det blir nog bra, lite frukost sen sätter vi igång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback