vi ses .

2010-03-14 @ 20:51:45

Igår kväll hade vi "vi ses" middag, föris, tokparty & bästamyset för våran Änalou som åker till Uet, Set & Aet om ca 11 timmar .

Vi var många av våra bästa tjejor tyvär kunde inte alla komma men vi hade så sjukt kul iaf . :)

Vi satsade på en favorit i repris på Tellus där dom hade schlager tema och sist dom hade det var en av dom roligaste kvällarna läätt . Jag tycker väldigt väldigt mycket av vi fick våran kväll precis som vi ville ha den och en gul fjäderboa kom med hem på köpet ;) ahhah

<3

min bästa mamma kom hem efter hon jobbat och drack bubbelshots och vin med oss en sväng innan vi gick till krogen, eller inte emma hon gled ;)

Jag älskar min bästa partypinglor <3


.


Min morgon blev ganska intressant också. Klockan 08.15 tokringer det på dörren och jag drack väl lite mycket vin dagen innan så jag befinner mig i ett tillstånd då jag är helt borta i huvet lyckas fåå på mig halva morgonrocken och tittar i titthålet på dörren och där står en lite för glad Tobias för den tiden på dagen..
Han skulle tydligen på krogen med sina killar kvällen innan men kom inte in och gick till en annan kompis och sov där men han skullle bort på morgonen så då gick han till mig eftersom hans bil va hemma i t-börg.
Jag gick tillbaka till min säng och han la sig framför tvn och somnade där.

När jag vaknade började jag städa efter gårdagens galej då det var flaskor, burkar, glas, papper och skräp lite här och där. köket var även fyllt av disk så jag satte igång och städade och diskade och damsög och plockade sen blev jag ju hungrig och fattig som jag nu råkar vara satte jag igår att baka pizza . :)
Den blev massa god och efter lite mat åkte Tobben hem och jag gick en promenad i solen med hunden och sen dess har jag bara legat och dragit mig i soffan men nu funderar jag på att förflytta mig till sängen och kanske få sova lite innan vi ska kliva upp i natten och fara till esto och lämna av våran bästa partyprinsessa ..

vi kommer sakna dig något grymt men så fort emma fyllt 21 åker vi över havet och kör en road tripp runt i staterna med dig Änabanäna :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback