söndag = segdag

2010-03-21 @ 16:30:51


Gårdagen var hel okej bra, dock inte lika braig som dom andra senaste lördagarna men den får iaf en liten tumme upp . :) olearys/volym eller vad det är? va väl kanske inte min grej jag gillar fortfarande Tellus bäst ! :)


idag lever jag endast i min säng med pärondryck, duntäcke och mysig hund i morgonrock .. jag är inte speciellt bakis bara sjukt seg och fryser som en tok så min säng och duntäcke är mitt bästaste nu .

inatt va en sån jobbig natt.. innan jag gick och la mig ställde jag ett stort glas vatten vid sängen och jag drömmde att jag drack upp allt i en klunk och så vaknade jag och var jätte törstig och trodde ju såklart att jag druckit upp allt så jag låg där och vände och vred mig och höll på att törsta ihjäl (nej jag orkade inte gå upp och hämta nytt.... ihii) men så tittade jag ner för kanten på sängen och glaset va fullt med vatten . då förstod jag att det va en dröm :P så drömde jag mer saker som verkligen kändes som det hände.. riktigt jobbigt och obehagligt..


jag tycker om söndagar dom är mysiga :) om ett tag kommer min älskling hit så ska vi ha spa söndag med ansiktsmask och varmt skummbad och tända ljus . ååh vad jag älskar dig min fina grabbish .


hjärta
det här är från våran första spakväll . tobi är snigg ;)


På onsdag rullar pengarna in på kontot och det första som ska inhandlas är en film; New moon .
längtar ihjäl mig till sommarn då Eclipse kommer på bio också! fick gås hud och ryste i hela kroppen när jag kollade på trailern , uuhuuu .

Nu tror jag faktist att jag ska slå på den mest uttjatade men också den "jag kan aldrig tröttna på den filmen" filmen, twilight :D . tills tobbis kommer och pussas . :)



fick precis ett mycket upprörande sms från tobb. "det är fan snöstorm här!" :O what?!?!?!?! det är ju våååår då kan det ju inte snöa ...:'( uhuu jag vägrar mer vinter!! nu sjönk humöret.. hoppas tobbe har ett bättre med sig till mig ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback