no name . new name .

2010-03-18 @ 22:40:51

Kände för att byta namn och härma min kärasteste vänn emma, eemema.blogg.se . du är så snygg och cool och jag vill vara som du!! så jag kände att ett liknande bloggnamn kan väl vara en bit på vägen, right? mahaa men jag älskar dig faktist och du är min duktigaste också. Emma är hon min som jag är duktig med flera dagar i veckan och vi kommer ha snyggast ben på stranden i sommar ;) och hon är även hon min som jag dricker lite för mycket vin med på helgerna ;) en av mina bästaste lätt . ♥

failjen b.

Har lagt över några bilder som jag hade på mobajlen från när vi sa hej och välkommen till lille Lewis och failjen B. :)




superduper storstädade i min jacka och i min väska och hittade mycket smått och gott men även en hel del saker som jag undrar lite över? men det är sniggt som vi nypon skulle säga .




jag hittade massvis med skojsiga saker i mitt bildredigerings program som jag leker med allt för sällan.. har mest satt ihop massvis med bilder så man slipper lägga in alla en och en för min dator är så seg.. men nu har jag hittat en hel del som jag kommer leka med när jag har tid :)

mamma fyller idag 44 år ( eller 34 som hon själv sa ;) . ) och det har vi firat med mat på fik@ och deras världsgodaste burgartallrik som man nästan storkna av halva men vi tröck i oss en hel del och gott vare! :D
Grattis på världens bästa mamma .♥

nu är jag så trött så trött så jag tro jag slår ihop minfina datis och blundar lite .
imorgon ska jag upp med tuppen och städa lite innan jag och emma ska träna och sen blir det lite jobb men kvällskvisten står öppen för förslag men hellst inget föransträngande jag ska ju jobba hela dagen på BR på lördag också . :) jag hoppas på en pusskväll med Tobias . ;)

natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback