long time no see

2010-03-12 @ 12:28:21

Ännu en gång har det gått alldeles för lång tid sen jag kladda ner lite onödig strunt här men jag tror nog att det här får vara mer av en deltids blogg än en heltids blogg . :)

lewis

Onsdagen 3 mars trillade Linnea och Jimmy B.s lilla groda ut i världen och han är den sötaste sötsaken jag sett . :) Lilla Lewis, alla vi tjejors nya favorit . <3

looooove

bara kärlek .

partajsing

De bästa Party Prinssesorna som finns . v

litesånt

min fina vovve i sin fina morgonrock . min fina pojke som jag nu har klippt av håret på för det var lite långt ;)
min lilla mamma som alltid somnar i soffan .

smurf

Nya stjärnteckensmurfar har kommit till jobbet , massa söta! :) mammsen är fisk, Tobben är våg och jag är oxe .

bikini  bikiiini
top Råkade beställa hem några Bikinisar igår, det var två till men dom var borta idag när jag skulle ta bilderna på dom så jag kanske knep dom sista :) nu går jag bara och längtar och längtar!

Emma och jag har blivit duktigast i lilla nypan :) vi har köpt oss gymkort och tränat nästan varje dag i två veckor nu :D jag har lite svårt att skriva just nu för vi tog ett boxningspass igår och jag har ont i hela kroppen!! världens träningsvärk och jag skakar hela jag.. uuh :( men fortsätter vi såhär lär ju vi vara snyggast på stranden i sommar ;) hah  nu ska jag fixa mig och äta lite food o sen ska jag försöka ta mig ända bort till rosvalla och jobba lite innan jag får mysa och pussas med Tobias :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback