klickeliklickklick .

2010-03-24 @ 10:19:17
det är farligt att jobba på biljettkontoret när det inte finns något att göra... för när facebook börjar bli tråkigt råkar jag visst glida iväg in på farliga hemsidor och klickar hem mig lite fint... ajabaja jag ska ju spara!! men sen tänkte jag att idag ska jag nog städa ur mina garderober och slänga massor för då får man ju köpa nytt! :D ihii

några av bikinisarna som jag klickat på har jag redan lagt upp men här är lite mera :)


Plus lite mer smått och gott men jag orka inte ladda mer bilder för min dator segar sig...

jag och tobben är så bäst vi lyckas skrapa fram 40 kronor i småpengar och går och hyr en film men när vi lagt oss i sängen och tobbe druckit sitt natt te så somnar vi båda in och jag vaknar efter ett tag och stänger av tvn . :P
haha tur att man får ha filmen i en vecka då.. vi får välla kolla i morgon eller något :P men klantigt ju.. <3


nej nu ska jag gå upp ur sängen och ta tag i mina garderober (och resten av mitt rum), gå till nyköpingshem och säga "ge mig en lägenhet", äta, gå och jobba och sist men bäst träna med Emma :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback