hummm?

2010-03-19 @ 22:51:14
Riktigt riktigt snygg stavning på typ det mesta i förra innlägget må jag säga . maaha

Ems och jag var vårat duktigaste idag på gymmet som vanligt men nu tror jag faktist att jag inte kommer kunna gå i morgon.. vilket blir jobbigt för jag ska jobba på BR och så hade vi väl tänkt gå ut och skaka rumpa på kvällen och det kanske inte blir så där jätte snygg rumpskakning om man är stel som en pinne av tränings värk.. eller? kanske har motsatt eftekt och vi kanske blir snyggare än vanligt med lite för mycket vin i oss ;) äsch vi gillart!!


efter vi tränat åkte vi hem till mig och mammsis hade laga üüüüber god lunch till oss; bulgur, kycklingfilé och massa god sallad . mmummmmma sa vi och sen sa det pang bom och vi blev dötrötta.. dennis körde mig till jobbet där jag höll på att somna mellan samtalen, uscha vad hemskt det är att va så trött och det har inte släppt än så nu ska jag straxt starta upp tvn med mina bästa vampyrer och somna in och drömma och en glittrig Tobias o solen ;)


grön jag


jag älskar min Tobi .


nattiis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback