hujedamig!

2010-03-27 @ 08:44:38

fick min lönespes och tänkte "VAAAAA?!?!?!? jag har ju jobbbat hur mycket som hellst!!" fick inte så mycket som jag räknat ut.. så jag sätter mig och räcknar alla timmmar och hulabandula jag fick 32 timmar för lite i lön.. men hallå 32 timmar!! det är inte lite pengar..

äsch jag blev sur och drog med mamma ner på stan och gjorde slut på kanske lite för mycket pengar men strunt samma jag får ju några tusingar nästa vecka också när jag får dom dära 32 timmarna. ;)

fick mitt paket från h&m igår också med alla bikinisar utom en och en finfin sommarklänning och min finaste grönaskjorta! mums.

nu ska jag gå och sätta på mig ansiktet och vandra iväg till BR för en heldag men ikväll  blir det rajtantajtan med Emma och kanske fia o tilda?


wihiii hoppas tobbis sover här också han ska festa med sina killar men som visste inte om dom skulle på krogish men det gissar jag på ;) puss på Bias.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback