Kandee.

2010-06-07 @ 10:39:28

Har haft en super braig helg med många av dom bästa!

Fredagen blev det jobb med Emma sen gick vi hem till Dennis för att fira honom & äta massa tårta & bullar & sånt gottis .
När kvällskvisten närmade sig gick jag & Dennis till rocken & tog en öl & satt & prata massa. mycket mys!
Men det blev ingen supersen kväll för jag skulle ju upp & jobba..


Jobbade med Emman på lördagen också. Efter jobbish åkte vi hem till henne så hon fick duscha & sånt sniggt & sen lurade vi med Fia hem till mig för att sitta i kvällssolen på ballkongen & dricka öl & mysa en sväng innan vi skulle fara mot CityGross & deras personalfest. (alla som jobba på posten var bjudna & Fia är en postenjobbare, jag & Emma är bara snigga & fick komma ändå ;). )

Väl där var det inte så mycket folk som jag trodde det skulle vara men jag fick en glad överraskning av att Ickas var där :) & så hade dom roliga saker som idol & ett band som spelade. Tobbes kusin Johan var en av de tre idolfinalisterna som sjöng på scenen & det var mycket sniggt! ;) jag har en film på det men jag orkar inte skaffa ett youtubekonto just nu så den får komma upp senare.

Åka raggarbil ner mot stan & så gick Ickas & jag för att dricka shots & dansa asen av oss på Tellus, vi blev nog båda ungefär lite kalasvingliga av alla "kvällensshot" & baccardi bräser som inhandlades men det var gottit & massa skoj & dans! en riktigt bra kväll men min fina svägerska (? tror jag det blir, eller? Ickas är Tobias syster iaf.. ).
Flera sånahära kvällar med dig hoppas jag på snartsnart! :) <3

Vi sa hejdå & jag följde med Erik W. till kosmos för han skulle äta pizza & han köpte tydligen en kycklingrulle som jag har ett litet minne av att jag stog & slog någon i huvudet med? haha. Emma trilllade in i vårat lilla sällskap & vi hittade även en Sara Brüchner på vägen också som vi alla (utom emma men hon skulle till erik) bor åt samma håll så vi vinglade hemåt, & fytusan vad det vinglade & snurrade..
Väl hemma tog jag några tuggor på rullen men det var stark sås så jag kollade på sexandthecity & sussade i stället.


Hämtade heliumballonger utanför swedbank som emma och jag sög i oss när vi stängt affären!


Johan sjöng!


Annan idolfinalist, dom sjöng jag vill vara din margareta.


Tredje finalisten, han sjöng fyra bugg och en cocacola. mycket sniggt! haha


Fia & jag på toan, & själklart den obligatoriska toaspegelposebilden ;)


Sara B. ,Emma & lite av eriks ben.

Jag vaknade halv 1 på söndagen & gick & la mig i solen & sov lite mera ( jag var fortfarande full tror jag..).
Efter ett tag kom Tobbe & hämtade mig för lite donken mat & hamnmys sen bara det av ut till tystberga & sommarstugan där vi satt & myste i solen & stog på händer i gräset.

massa mys i stumberga men vi blev hungriga & åkte in för att inviga våran nya grill & det vart super gott! mm. sen var det endast soffhäng & mys som var våran plan för kvällen & det var en bra plan för jag var väl en hel del slut i kroppen efter lördagens bravader.


En liten larv kröp omkring.


Bästaste .




idag tänkte jag att jag skulle upp kl 8 så jag skulle hämta min cykel på citygross & åka och träna men nej det gick inte att vakna så vi tar det efter jobbet.. jag jobbar ett kortpass idag så jag hinner med saker senare.

Den här veckan r den som kommer bli bäst!! Sofie kommer hem den här veckan & det kommer blir bäääääst!! :D

nu ska jag äta & duscha & sånt innan det blir lite jobb.
hoppas min fina väska från kandee kommer idag också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback