sommar!

2010-06-04 @ 08:39:47

Igår blev det en heldags stek på vallarna med Tildan. Det blev mycket prat, picknick och mystiskt vatten i huvudet..

 



mysdag . <3


.


på kvällen blev det årets första öl i hamnen!


Med fia &


Emma!

 
Emma var as snygg.

 
Fia blev sur för att Emma va så snygg, men sen blev hon glad igen!


Då hittade dom några coola sälar som blev deras bästa kompisar.


Dom gillade verkligen sina sälar.


Emma blev lite lessen för hon hade hoppats på att sälen skulle hete något i stil med Kurt men han hette Arnold.


Fia älskade sin säl för hon hette Bibbi-Bubbla och fia gillar ju tuggummi så hon blev glad.


Sen hittade även Linnea en liten sälkompis som inte hade något namn men den var cool ändå!

.

efter några öl i hamnen gick jag hem och sov hos Tobben i hans lillalilla säng.. gick upp halv 7 och har kollat på nytt avsnitt av VD och nu ska jag cykla bort till stenkulla för lite träning och inviga min nya vattenflaska, haha.
sen tror jag att jag ska lägga mig i solen och läsa och bli lite mera brändbrun, duscha, springa några ärenden på stan och kanske äta en isglass innan jag börjar jobba kl 15. det tycker jag låter bra.


Kommentarer

Postat av: sofia

Mhiw,det var en supermysig kväll. Tack babe .v

2010-06-04 @ 16:21:16
URL: http://silverbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback