Twilight Movie Night!!!!!

2010-06-29 @ 11:19:00
Några dagar som varit :


Var på stendörren och solade en dag med Jennifer och Daniel.


Världens bästa var också med. han somnade i solen, på mage....

 
älskaling brännde sig på hela baksidan... men ryggen var typ fläckig.. stackarn fick frossa närvi skulle sova så jag fick ligga och smörja in honom i massa hudkräm och sånt. det var synd om gubbsen..


Igårkväll blev det grillning, lite öl, strandtennis-ölspel och massa mys med massa bra folk.


Daniel och Jennifer.




MongoPuss!


Emma och jag hade likadana skor.


Mycket bra sista kväll med Jenn och Dan tycker jag.

Nu ska jag fixa mig och gå och säga hejdå till dom två som åker hem sen möta Tobben vid hans jobb och kolla på en lägenhet ochochoch sen ska jag och Dennis åka till Norrköping och shoppa lite och ivkäll blir det bästaste!!! Twilight Movie Night!! alla dom 3 filmerna efter varandra! det kommer bli grymt!

puss på Jenn och Dan för dom är riktigt brao och det har varit väldigt bra dagar med dom här. Hoppas jag kan komma till er snart!

hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback