Sleepwalker.

2010-06-23 @ 07:50:05

Fukost på Latte blev det igår med Jennifer och Daniel sen tog vi en cykeltur och cyklade runt lite ut till brandholmen och runt och så blev det glass i hamnen innan vi for en sväng till systemet innan dom skulle hem och packa väskorna och jag med.

Dom skulle till uppsala och stockholm och jag farde med Tobben ut till tystberga.
Det var supermysis med grillning, öl, vin och massa sol.
Tobben sprang omkring och spelade fotboll med sin lilla kussin och jag låg i en solstol och läste Genom Dina Ögon.
När solen försvann la vi oss i bäddsoffan ochkollade på sallskapsresan, tobbe somnade och när jag reste mig för att läsa ett sms började han prata i sömnen :D

T:"Kan du kolla så nycklarna funkar i bagagen på BMWn?"
Jag: "HAHAHAH, vad sa du nu??"
T:"Nycklarna, kolla så dom funkar i BMWn"
Jag: "Är du vaken älskling?"
T:"Ja."
Jag:"är du säker, det finns ingen BMW här. Du har ingen BMW. "
T: "Men det var en BMW här förut"
Jag: Gapskratta typ ihjäl mig!!

så höll vi på sådär ett tag tillls jag tror att han vaknade på riktigt men pratade fortfarande om  en bagagelucka till en BMW. hahah jag döööör det var så sjukt kul!! haha han är så otroligt söt min alldeles egna Tobben.

vaknade även av att Tobben satt upp i sängen och petade på mig så jag antog att det var dags att åka in till stan efter ett tag började jag klä på mig och sa till honom då tittade han på klockan och sa
"men klockan är ju inte ens 6 än, den är ju bara 12.."
kul att han gör saker i sömnen två gånger på samma natt :P
men vi la oss igenoch sov vidare tills han jobbiga klocka ringde på telen och när klockan ringde på riktigt så var det betydligt mycket ljusare i stugan än kl 12 på natten..

nu ska jag bege mig mot gymmet en sväng tänkte jag sen hem, duscha och äta innan jobb hela dagen när det är så fint väder .. :(
Dags att vara duktig lite granna. hejsvej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback