Old times.

2010-06-22 @ 10:23:39
Igår kväll blev det mys på klockberget med Jennifer, Daniel, Kerstin & Melanie.
Engelskan vaknade litegranna till liv igen efter en lång vila så allt som låter så bra i huvude kommer inte riktigt ut på samma sätt.. haha undra varför det är så? :P

Nu ska jag snart gå och träffa ovanstående people igen för en fukost date på Huldas.


Sen är det ju så att solen lyser utan ett endaste litet moln på himmlen så idag ska här stekas för fulla muggar med mina sniggaste Lewis och Lealus.


försöka göra sig lite snigg utan smink? går det :S jaaa, solbriller på. höhö
ursäkta min sega humorrr men jag vaknade nyss..



Liten Jennifer & liten Emily. haha vad kan vi vara 14- 15? undra vad vi gör på bilden ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback