gott vin är bra vin.

2010-06-02 @ 23:48:37

Dagen blev:

♦ Jobba 11-18.15
♦ Äta sallad i solen på lunchen, härligt.
♦ Thaimat med Familjen Hamling.
♦ En flaska vin råkade visst rammla i mig medans jag kollade på när tobben pillade i lägenheten och med bilen.

Tobben ska upp halv 6 i morgon bitti och har nu bara en 90 säng så efter lite pussar gick jag hem för att ringa runt lite men emma skulle upp och jobba kl 9 och tilda hade borstat tänderna och lagt sig..
Jag är liiiiitelite berusad men jag äter lite chips och kollar på slutet av dödligt vapen 4 sen ska jag sussa lite.

För i morgon ska jag och Tilda steka aset av oss och bli två riktigt bruna bajskorvar.

Och på kvällen ska min fina kille sova hos mig så då blir det mys för fulla muggar!!
Jag älskar min tobias mer än allt annat.

.


Jag har förresten hittat universums coolaste sida med überfina kläder, väskor och tavlor.
Här är några jag ska beställa och några av sakerna jag vill ha.


Tavla.









troligtvis finaste påsväskan i världen.




Jag älskar det här trycket, därför vill jag ha det både som talva, linne och tröja. mumms.



Den här t-shirten finns som både oversized för tjejer och som t-shirt för killar.
funderar på att köpa den till tobbe, den är så sjukligt fin!

jag har riktigt dåligt med pengar den här månade men jag tror banne mig jag ska beställa hem något av det nu iaf.. ;)


läsa lite Genom dina ögon sen sussa för att gå upp tidigt och mysa hela dagen med min fina tilda.




nattinatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback