Glöm inte att en svans är en svans och inte bara en extra stump där bak.

2010-06-18 @ 10:24:10
trött dag idag? ja.. kontigt nog Tobb och jag somnade nog vid 10 tiden igår och jag gick upp halv 9 så jag borde vara utvilad men icke då.. blää..
Men snart är det dax för jobb hela dagen sen tror jag att jag ska fara och träna, känner att det var lite för länge sen nu.

hoppas vi får veta om lägenheten idag också!! ifall vi får den ska jag fira gärnaet med mitt äckliga vin som står och väntar i kylen!! annars ska jag nog sörja med mitt äckliga vin. Califona White, inte gott..




Igår ploclade jag fram mina favorit jeans som tyvär är alldeles förstora så jag aldrig kommer andvända  dom..
så jag klippte av dom till ett par shorts istället! dom är stora i midjan och så men sitter ju snyggare nu än när dom var långa jeans, jag är mycket nöjd!:)



Köpte Jumanji på jobbet häromdagen och kollade på den både i förrgår och lite igår med Tobb innan vi somnade.
Den är ju asbra!! hade inte sett den sen jag var liten men den var precis som jag kom ihåg den. :)

nästa film köp på jobbet blir:





Älska!!! Gråter som ett litet barn men dom är så underbara!

nu är det dags att knalla ner på staon och blåsa bubblor :)


Kommentarer

Postat av: sofia

ÅÅÅh, jag älskar alla dom där filmerna. Men jo, man bölar ju som ett litet barn alltså när man ser dom två sista. Usch vad dom är sorgliga men samtidigt superroliga ! .v

2010-06-18 @ 12:17:14
URL: http://silverbage.blogg.se/

Postat av: emily

visst är dom underbara! :) jaa fast det är ju lite självplågeri att kolla på dom för man vet hur mycket man kommer gråta :P haha men vi kan ju kolla på dom tillsammans och gråta i kör ;) <3

2010-06-19 @ 08:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback