Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en.

2010-06-18 @ 20:59:32

Min fredag blev en hemma fredag med mamma.
Jag orkade heller inte träna efter jobbet när jag kom på att det faktiskt var fredag...
vi tar det en annan dag tycker jag.

Hade en mycket brao dag på jobbish idag med Jessica och vi gjorde även ett sniggsniggt halsband till emma som hon fick i ett paket och hon blev myyycket klad! mahaaa.


jag känner mig lite halv flumm men jag orkar inte hitta på något så jag ska öppna en påse natur chips och njuta lite granna sen sussa för det är ju jobb i morgon också.

i morogn kväll tror jag nog att jag tar och dricker det dära äckliga vinet jag har, förhoppningsvis med hon Tilda för jag skulle vilja ge henne ett sent födelsedagsfirande utav bara faaan . tihii
Fast jag blir inte lessen om någon annan frivillig skulle vilja dricka äckligt vin med mig heller ;)











jag saknar min Tobb lite granna . puss.


Kommentarer

Postat av: emo

jag kan dricka äckligt vin med dig, de är lugnt ;) hade ändå tänkt ngt sånt :D

2010-06-19 @ 00:41:37

Postat av: emily

Najs du ;) men vi ses ju snart också tänkte att jag kommer ner lite tidigare till jobbet pch sällskapar dig :)

2010-06-19 @ 08:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback