sofie & angelica dag!

2010-06-10 @ 15:34:55
 
Sofiesöt & en inte så himmlans god cider alltså..

 

 
Sofie spillde på hela sina ben varje gång hon öppna en flaska, men det var bra för mig för då blev jag av med alla dom där kvittona som jag skulle rensa bort. haha

 
Hittade mig en finig väska med lite nitar och kjedjeaxelrem. & en jättefin jeansjacka på en reastång för 150 kr!


En fin och superskön tshirt följde också med hem .

 

 




Min bästa fis!

Igår var det mysdag med Sofie och Angelica.
Det blev lite shopping, lite lunch och sen blev det lite cider på bryggan med alla ankor och fiskmåsar.
vi blev nog alla tre lite fullisar och sen bar det hem för att äta lite food.
Mot kvällskvisten trillade tjejorna in hos mig igen plus sofia och erica och senare emma också.
då korkade vi upp våra vinflaskor men tyvär var det segdrucket efter att ha halvt nyktrat till igen.
Tellus blev det och stå i kö i typ 1 timme för att köpa en öl, surt och sjukligt mycket folk!!
vi var alla lite halv off och lite så men det var en bra dag/kväll tycker jag med min finaste fis. :) <3

idag trillade ett till paket från Kandee ner i mitt brevinkast men bilder kommer sen för nu ska jag ner på staon och shoppa loss på systemet inför helgen och bugrun sen blir det hem och packa och fixa för jag jobbar hela dagen i morgon sen far vi till Manntorp, tjingaling! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback