hit me with your best shot!

2010-06-10 @ 23:09:46



 



Mina nya linnen från Kandee . mmmmmumma!!

Jag bara råkade shoppelishoppa lite idag också, men det var inte så mycket..

 
Köpte mig en ny plånbok som jag har kollat på hur länge som hellst och nu fanns det bara en kvar så jag slog till på den.


Hittade ett armband som jag förälskade mig i och såklart det satt en liten röd lapp på den också så den blev min för endast 18 kronisar !


Lite nya underkläder.


Till sist en tröja till Tobias.

.

nu får jag faktiskt inte handla mer den här månaden.... mina garderober är sprängfyllda så det som inte får pllats har en fin plats överallt annars i rummet och det är inte kul.. hoppas vi får lägenheten så vi kan flytta nästa månad och då ha massa garderober och plats för lite mera shopping hehe ;)

nu ska jag hoppa i sängen för jag ska upp tidigt och packa klart och ställa allt i en stor hög så tobbe och stoffe bara kan gå in och hämta allt som ska med till bugrun i morgon för vi åker direkt efter jag slutat jobba och kommer hem på söndag, det kommer bli awsome!!

nattinatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback