i wish.

2010-06-02 @ 00:02:09

Det var en finfin regnbåge häromdagen.




De senaste dagarna har innefattat packning, städning & flytt.
Familjen Hamling är nu äntligen stadsbor!!
Fösta flyttdagen höll vi på i ca 14 timmar, idag höll vi på ca 7-8 timmar med flytt sen var det plick&plock till kvällen kröp in . Då gick jag hem & duscha & nu ligger jag i soffan helt slutkörd...

Lär ju skippa träningen några dagar nu kan jag ju lungt säga..

 
Tobbens fina pojkrum, halvt utröjda.


 
Jag gillade Tobbes halvskabbiga grabbrum, det var mysigt ändå.
Speciellt när han var romantisk och bäddade med massa kuddar och filtar framför
brasan. puss.

 
Den omtalade flaskan, innheållet förblir ett mysterium.....
Sötaste killen i världen på sitt gamla pass.

 
Tobbens fina målningar i taket.

 
skyltar.


Sötnöt med sin feta pengarulle hah.


Tobben vita pärla har fått på sina nitar runtom hela.
Kedjeratten har också kommit men den har jag ingen bild på än.


Jag hade lite tråk så jag gick runt och fotade lite skoj.

 
Två fina killar.
Melker var på upptäcksfärd på hatthyllan.

 
Pose pause ;)

.


nu har jag setat uppe tills klockan skulle slå 12 för att köpa mig två biljetter till förpremiären av Eclipse men NEEEJDÅ sf.se har ju stängt på underhåll till kl 6.30!!! men kul!! nu hade jag kunnat sova för föra timmar sen..
bajs.

.


i morgon blir det jobb 11-18 så nu är det dags att krypa till kojs för i mogorn kväll blir det vin drickande med min fina Tobi. GodNatt nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback