pladder.

2010-06-04 @ 14:24:02

Gick upp halv 7 (? tror jag tobben väckte mig och jag kollade aldrig på klockan men det brukar vara vid den tiden tror jag..) lämnade nyckeln till biljettkontoret, tränade, lunchade med mammsen, solade, duschade och fixade mig. nu är det dags att bege mig ner mot staden för att lämna in mina fina skor som har gått sönder ... :( buu..
och mina fina nya ringar som helt har tappat färgen efter en gångs andvändning, dåligt..

sen blir det jobb i 3 ynka timmar med emman och sen ska vi äta tårta hos Dennis som fyllde år i går.
Grattis igen i efterskott min bästaste kompis . <3












vill att det ska vara nästa vecka nu så sofie kommer hem, min väska kommer på posten och jag och pojkarna åker på bugrun!! nästa vecka kommer vara bäst!


Kommentarer

Postat av: Sofie

Inte många dagar kvar nu <3

2010-06-04 @ 21:36:30
URL: http://vidflodendordogne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback