Min vän Jänn.

2010-06-21 @ 20:42:27
jobbjobbjobb var det verkligen idag, men det var skönt dagen flög förbi.

Efter jobbet farde jag och Hamlingarna iväg för att kolla på en lägenhet.
Vi vet ju inte om vi får den vi har budat på så vi kollar in andra lägenheter också som nödutvägar.
Den vi kollade på idag var iof verkligen inget att hänga i granen...
Hallen var knallgul, sovrummet lika blått som i den andra lägenheten förutom att i den här var det även en bård och blåtapetserade garderober.... badrummet var litet, sov rummet var litet ochäven där fanns en bård..
köket och ballkongen var vär det enda "okej" det var stort och vi/ljusgrått och nya vitvaror. helt okej alltså..
Men det värsta var nog läget långt bort på fågelbovägen, 3 trappor upp utan hiss..
vi vill alltså inte ha den, vi vill ha den andra! hoppashoppashoppas!! hoppas vi får veta i morgon jag pirrar ihjäl mig!!


nu ska jag fixa lite sen ska jag gå och träffa Jennifer som äntligen är hemma i sveriget igen!!
ochochoch hennes pojkvän är med också sa hon precis till mig i telen, det hade hon glömt att säga haha :P
sötnöt!


Jenn & Jag när vi skulle ta 80-tals kort till studenten. <3

puss på Tobben och ner och pussa Jennifer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback