Ledsen i ögat...

2010-06-23 @ 22:06:49
Vi fick inte lägenheten... :'(

Efter jobbet tröståt jag och Emma på donken och nu ska jag göra popcorn som lite mera tröst.

Men jag fick ett litet glädje ögonblick när jag fick se mitt lönespes för jag trodde jag bara skulle få typ 1500 för att jag jag jobbat så lite men jag får nästan 7000 så nu kommer jag inte vara helfattig den här månaden iaf!
Plus att vi får lönen i morgon!!

Plus att jag kände att jag var värd lite tröst shopping... nej men jag hittade några fina tröjor på rea på Kandee.se som jag slog till på .




Endast 150 kr styck! Den vita har jag kollat på flera gånger och nu när priset var nedsatt behövde jag inte tänka två gånger direkt.

Här är några andra super fina som också dom är på rea.



Ibland vill man bara ha allt!

popcorn och vampyrer nu.
Puss på Tobben också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback