Annalie & KanDee.se = gilla!!

2010-06-07 @ 22:42:58
Smutsig hund behöver också duscha, så så blev det.
Han blir verkligen en liten råtta när  han blir blöt, så liten och söt..

 

När posten ramlade ner i brevlådan tog mitt hjärta ett stort glädjeskutt av två andledningar.

  
Jag fick ett finfint vykort från allavåran finaste & bästaste finne, Annalie !
ååh du ska vet vad avis jag är plus att jag såg alla fina bilder idag, ni såg ut att ha det toppen!
Jag saknar dig massor och hoppashoppashoppas verkligen vi kan flyga över till dig och hälsa på.
Puss på dig Loiman!! <3<3<3


 
 





Anledning nummer 2 var att mitt paket innehållande världens finaste påsväska från KanDee.se kom!
En mycket bra start på dagen helt enkelt!!

det blev ett halvjobbigt kort arbetspass för jag blev helt snurrig och seg av den kvava luften i butiken ( vårar ac är trasig...)  och kände mig lite halvsvimmfärdig mest hela tiden...
Men det gick över när jag gick hemåt.

Tilda kom hem till mig och vi hade det mys som vanligt med massa prat, kollade på massa bilder, provade massa kläder och lite sånt sniggt.
Jag rensade ur min garderob lite och hon fick med sig 2 fulla påsar hem så jag hoppas hon är lite nöjd och glad ihii .

När Tildan vandrade mot malmisbussen gick jag bort för att pussa lite på Lewis och Billy en sväng hos Linnea B. där även jimmy, emma och Pagen höll hus.

Men dom skulle fara iväg så Emman och jag gick mot mig en liten stund och bästaste dennis hämtade hem våra cyklar från citygross så vi slapp cykla i regnet, underbart!!

Nu har jag ätit lite mat och kollat på lite tv så nu är det dags att krypa till kojs för att inviga min nya bok.

Bree Tanners andra liv. har grymt höga förväntningar hoppas jag förblir nöjd även med den här.

dags för bokläsning och sen sussa inte för sent för i morgon kommer ju faktiskt Sofie hem!!
längtar så jag nästan dööör!! massa puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback