I followed your scent.

2010-06-14 @ 22:46:01
sitter och läser Twilight citat och längtar mig tokig till den 29!

.


Norrpandag med Fiafijutt och mamma med kanske lite för mycket shopping, mat, mys och skratt.
en mycket bra dag med två av mina favvosar .
kort på vad jag köpte lägger jag ut i morgon är super tröttis nu ;)

PLUS att jag fick ett paket från h&m med min bikini en bh och ÄNTLIGEN!!!!
damdamdam    skorna jag väntat på i 3 månader!!! wiiiiiiiiihii vad glad jag blev och dom sitter som ett schmäck och känns som platta skor och jag bara älskaaar dom! mmmmmumms ;)

som ett perfekt avslut på en riktigt jätte mega bra dag blev det middag med BRgänget på lotsen och hur gott var inte det då..

Bifftoast med gräslöksaioli och pommes
Päroncheescake

dögott och jag som var mätt redan innan håller nu på att sprängas så jag ska lägga mig och sussa lite.
För i morgon hoppas jag verkligen på stek med fia och emma annars ska vi hitta på något skoj och så ska jag ta hand och laga mat och mysa med min Tobb på kvällen. älskar det mesta just nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback