hoppashoppashoppas.

2010-06-15 @ 21:51:45
mysdag nummer 3 på raken . jag gillar sånt.

idag bllev det försök till solning med Fia och Emma och Carro. så fort solen var framme var det jätte varmt men så fort den gick i moln var det så kallt så vi satt och huttrade under filtar haha. men lite färg tror jag nog vi fick på oss .
när vi tröttnat på molnen gick vi upp till mig och åt mat medans fia åkte hem och bytte om sen gick vi ner i hamnen och skulle äta lite glass. emma och fia drack vatten jag tog en kula och laktosintoleranta Carro tog en bägare med 4 kulor haha men till hennes försvar var faktiskt en av dom sorbe . puss på mina fina flickor.



 


Haha åååh vad kag älskar den här bilden på Carro hon ser så puttig ut ;)

efter hamnen åkte jag hem och stor städade mitt rum nu när tobbe kanske sover här ganska mycket för hans syster är i stan och sover i hans säng så det är lite trångt hos hamlingarna.

mamma är lite sjuk, tobbe jobbade till kl 6 och jag orkade inte gå och handla för att laga mat så det fick bli pizza idag eller jag åt kycklingrulle, gillar inte direkt pizza.. har aldrig gjort det.

Tobben åkte och fiskade med en kompis så jag har bara legat i sängen och farit runt bland massa bloggar och druckit cocacola. en mycket bra kväll tycker jag .

Nu ska jag ta fram en öl och rakaparaten  för snart kommer älskling hem då ska håret av och magen fyllas med lite öl innan sängdags.

Vi fick lånet förresten och la idag bud på lägenheten vi kollade på förra veckan. håll tummarna för oss!!
jag vill verkligen.


"Kom inte för sent till det du vill komma i tid till." Han är då för smart den där Nalle Puh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback