En midsommarnatts dröm!

2010-06-26 @ 19:10:39
Kunde nog inte blivit en mycket bättre midsommar. Gilla gårdagskvällen sjukt skarp!


Daniel, Jennifer, Becca & Hannah.


Tom & Emil.

 
Lisa & Tobben.

 
Beccan, Izzy & Jennifer.

 
Beccan & folk vid matbordet. Maten var så sjukligt god och jag skulle inte tacka nej till lite nu.mmm.


Jag, Tobben & Lisan.

 
Jag, Lisan & Hannie.

 
Ozzy, Jag & Tobbisen.


Våra rätta jag.

 
Lisan & Emil. Snygg Tobbis.

 
Kubbspel blev det och såklart tjejerna mot killarna. Vi tjejor ledde överlägset hela matchen men sen kom turen till pojkarna och så vann dom... men vi var ändå bäst!

 
Jag & grabbisarna Emil, Tobbe och vad han nu hette....?


Emil, Tobbe och noname.

 
Min och Tobbens öl.

 
SnyggJag & SnyggLisan.

 
Frank & hans reaktion på när snaska snorre samtalet. hahahha
Tobben gör sin lowrider grej ;)



Lowrider Puss.


Tobben gör LowRiderGrejen och folket snackar skit och shotar gottgott som Emil var för snäll och köpte in en hel bricka till alla oss. Massa snällasteste!

 
Emil & Lisan. Tobben skelar utåt och kör sin lowrider grej ;) säxy.

 
Pussbilds försök 1, Pussbildsförsök 2,


& Pussbilds försök 3 som skulle varit lyckat om inte tobbe förstörde fokus med sin jävla lowrider grej!! ;P


Tobbe körde Lowrider på en low Säl.


Min säl var en vild jäkel!


Tobben & jag lämnade krogen men kände inte för att gå hem så vi tog en supermysig promenad i det übersköna vädret och satt länge på en sten vid ån & snackade skit. innan vi gick hem gick vi och köpte pizza vä hemma satt vi i sängen & åt pizza & kollade på Jumanji tills vi somnade. Världens bästa kväll med världens bästa Pojkvän!

.

Idag är en annan dag och idag har varit en sådan dag så vi legat i sängen sen flyttade vi oss till soffan sen till tobbes säng och soffa efter att ha köpt med oss lite donken mat hem.

Nu ska jag ta tag i mig själv och vandra vovven och laga lite mat sen ska vi kolla på Shutter Island och tokmysa!

Puss på alla snyggingar som gjorde våran kväll igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback