Eclipse.hjärta.

2010-06-02 @ 10:20:16

strålande solsken och jag är på strålande humör!:D

2 biljetter till twilight movie night är kirrat och klarrt! :D såg dock att det började kl 18 och jag jobbar till kvart över så jag får försöka byta bort eller gå tidigare men det är ju en månad kvar så det borde väl inte vara så svårt att fixa :) glad glad glaaad!

plus att ikväll ska jag och tobben sitta och mysa, i solen på hans innergård tycker jag, och dricka lite vin och bli fnittriga. linnineo, lewan och jimmyboy kanske också skulle joina lite . mycket trevligt.

nu är jag försenad som vanligt.. har setat hela morgonen med sf.se och försökt fixa mitt kort..
men nu är allt klart så nu blir det på med ansiktet och vandra ner mot BR.


Gammal bild, haha jag sitter inte och dricker vin kl 10 på morgonen. riktigt så alkis är jag inte . ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback