Eclipse.

2010-06-30 @ 09:41:20
Eclipse, jag säger bara.... näe jag vet inte vad jag ska säga, så sjukligt bra räcker inte! den var verkligen bättre än bra och ännu en gång lyckades dom få med så mycket från boken.

den var så jätte sjukt vär allt ont i baken och sömnbristen som blev av att vi kom hem kl 3 och jag gick upp för en halvtimme sedan.. värt!! Allt jag kan säga så allla ska förstå, se den!



.

Plus att det trilllade ner ett paket i min brevlåda häromdagen och dessa doingar låg i

 
Kandee, i like i like.

.

innan bion igår vandrade vi på staon och tokletade skor till mig och svarta shorts till dennis.
han hittade sina svarta shorts men jag kom hem med två klockor i stället....
så bara för det ska jag åka ner på stan nu snart innan jobbet och hitta ett par nys gladiator pjucks för mina jag har hade jag förra året också och dom börjar trilla istär.. uhuuu , jag gillar ju dom... :( hoppas jag hittar nya bra..

OCHOCHOCH nu är det dags igen, HÅLL TUMMARNA!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback