"Det är bra mycket trevligare att vara två." Nalle Puh

2010-06-16 @ 10:08:37
Tobias berättade igår kväll att det än så länge bara är vi som budat på lägenheten..
Då borde ju ingen annan få hoppa in nu och budada över oss och så borde vi få den, tycker jag...
jag vill det så mycket så jag nästan spricker..
snälla kan vi bara få ha tur med något!!
Jag är så exalterad och hoppfull nu så jag har målat en fin teckning i paint på hur lägenheten ser ut .


B=Ballkong
VR=Vardagrum
BR=Badrum
H=Hall
S=Sovrum
K=Kök
G=Garderob

det är ju ganska mycket garderober men det är en som står löst och den vill inte jag ha men om det inte finns städskrubb i köket så måste vi ha kvar den så tobbe får en garderob också haha.
För garderoben närmast ytterdörren ska vara till jackor och skor, den stora garderob/klädkammaren i sovrummet är min, sen beror det på ifall städsrubb finns eller ej annars får tobbe ha garderoben brevid badrummet så kan vi slänga ut den fula som står i hallen och ha någon fin byra eller något annat fint . höhö om du läser älskling så bli inte arg jag planerar bara lite ;)

jag målade dit möbler på en annan bil också.


Så är lite som jag ser att vi ska ha det och igentligen finns det väl inte så många sätt att möblera i några av rummen det känns liksom som att soffan ska stå där den ska stå och samma med sängen men det får vi väl se om vi ens får lägenheten..

Håller tummarna att vi får veta idag, jag måste veta!! gaaah!! haha nej riktigt så illa är det inte än :P

nu ska jag fixa mig och skrapa ihop en sallad till mat låda och sen vandra ner och leka med leksaker till stängning sen ska jag ringa Tobias och hoppas han vet om vi får den då! :)


Kommentarer

Postat av: Fis

Åh älsk. Den ser helt fantastisk ut! Och möbleringen tycks du verkligen ha lyckats med :) Hör av dig SÅ FORT du vet något, är nyfiken som bara den!

2010-06-16 @ 13:02:53
URL: http://vidflodendordogne.blogspot.com

Postat av: emily

:D! jag lovar lilla Fis! :) <3

2010-06-19 @ 08:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback