big bug run fun.

2010-06-14 @ 11:13:42


Stress kan vi döpa min älskade pojkvän till så fort man ska göra något..
BugRun stog på schemat inflr helgen som var och vi far iväg efter jag slutat jobba i fredags
med regn på himlen och bilarna fulla med öl.


Som alla säkert förstår av bilderna regnade det lite.. ganska mycket.. hela jävla tiden.

men vi hällde i oss öl och såg glada ut (vissa av oss iaf haha ) jag hade ju min regna poncho så jag var halvglad för jag glömde gummistövlarna och hade endast tygskor..
men det var en riktigt kul förstakväll .


Dagen efter.. Vi bodde i en lergrop, typ.
inte kul. när vi vaknade hade det slutat regna men det lät och känndes som att typ 15 pers stog och skakade och försökte lyfta hela tältet för det blåste så sjukt mycket!!
Så vi packade ihop vårat camp och gled runt lite hela dagen och kollade fina bilar och lite annat msått och gott sen styrde vi hemmåt vid 3 tiden och det var ju också bara skit..
tobbe hade fått punka dagen innan och satte på sitt reservdäck men på motorvägen får vi punktering igen på ett annat däck.. kul.

vi tog oss av motorvägen efter tyo en halvtimme och fick stå och vänta i ca 2 timmar på johan och stoffe som fick åka till nyköping, ut på landet och hämta tobbes gamla däck och tillbaka till linköping..
vi sov i bilen så länge vilket var döskönt så det gjorde väl inte så mycket men det var tråkigt att tobbes "nya" slängar skulle paja sådär..



Några av dom finaste bilarna enligt mig.


Den finaste bilen!! dålig bild men jag vågade inte gå nära det vara bara massa fulla finskar runt om den hela tiden.. så jag tog en bild i farten när vi åkte förbiden.
Den är mörk militärgrön med beiga breddade fälgar och ett som ni ser stort beigt conversemärke på båda sidorna! finast!!


Några av dom cooligaste bilarna :)


Väl hemma däckade tydligen stoffe i tobbes säng och när jag kom förbi och skulle lämna något hade tobben målat honom i ansiktet med en spritpenna, kletat hudkräm i aniktet på han och stoppat upp en pappersbit i näsan på han . haha.

sen gick jag vidare och sa Grattis till fina Tilda som fyllde 22 som den gamla lilla tanten hon är ! ;) ihii<333


 
Lilla Lewan.


Josse & Sofie.


Söndag lika med balen och alla var superfiniga!!


Åka raggarbil hem med min söta Fijutt!

idag blir det nog norrpan med Fian för att få henne på bättre tankar. älskade.
och ikväll ska jag äta på lotsen med BR mumma.

dags att fixa sig lite granna och fara iväg någon snygg stans en sväng.

ååååååh jag och tobbe såg typ världens äckligaste finlm igår kom jag på att jag inte skrev!!
the colector eller något hette det. han som gjort alla saw filmer hade gjort den här och den var så sjukt mycket äckligare än alla saw filmer tillsammans!! blää . se den!


Kommentarer

Postat av: sofia

Mihiw, du är söt <3



Och vilken tajming för vi hyrde den filmen igår och tänkte glutta på den ikväll. haha :D



Puss och tack för idag <3

2010-06-14 @ 18:15:32
URL: http://silverbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback