You had me at Hello.

2010-07-01 @ 09:54:01
Igår var nog jobbigaste jobbdagen någonsinn.. svetten bara rann, på riktigt! men kände sig väldig fräsh när man sprang omkring och plockade med alla leksaker och var så überäcklig...
Men jag sprang till Claes Olsson och köpte en hög skarvsladdar sen gick jag och Michaela loss med alla fläktar.
vi hade först bara en litenliten fläkt som stog framme vid kassan, nu har vi tre vid kassan och idag ska vi se om man kan få upp flera runt om i butiken.

Det är ju ganska dåligt väder idag men jag lovar att det kommer vara lika äckligt varmt där inne iaf...

Efter jobbet var jag helt slut men jag bestämmde mig för att vänta med duschen och maten och städade ur mitt rum ( vilket var ganska nödvändigt, man kunde nästan inte se golvet...).
Tobben kom till mig och vi kollade på lite stuffs till när vi flyttar och planerade inte lite saker att göra den här sommaren.

Men eftersom jag jobbar hela tiden så blev det bara två saker:

Gröna Lund & Kryssning till Tallin.

längtar till båda!

när vi planerat klart hade vi en sånndära bara jätte bra kväll. båda var väl lite övertrötta och fnittriga och då blir ju allt mycket roligare.
hahah vi åt isglass sen kollade jag på tobben och då bara låg han där och såg ut såhär


HAHAHAA När jag tittade på honom såg han ut typ som ett litet barn som gjort något dumt så jag frågade "Tobbe, har du en pinne i munnen?"  Då tittade han på mig helt allvarlig och såg jätte skylldig ut och sa "Nej."
jag höll på att dö!! förlåt det är nog inte kul för någon annan men om ni var där skulle ni skrattat ihjäl mig det gjorde nästan jag, fick hur ont i magen som hellst!!


Sen blev det bara värre och jag skrattade ihjäl mig hur mycket som hellst!!
Jag orkade inte äta upp min glass så han skulle göra det åt mig men han tog inte ut pinnen haha
han kunde ju nästan inte röra munnen  alls , det var så kul!!
Ingen kan får mig att skratt som du kan. Bästa du♥

.

Jag har börjat bli sådär jätte trött på morgonen så jag har svårt att gå upp vid nio och förut vaknade jag nästan alltid halv 9 av mig själv.. jag gillar inte att sova bort hela dagen så jag funderar på att börja gå upp med tobbe för att få till en tidig morgonrutin igen.. och börja träna igen! det behövs kan jag säga...


dags att resa sig ur sängen och fixelifixa mig lite sen vandra ner på staden och helvet jag måste hitta ett par nya skor!! hittade inga igår heller fast då snabbkollade jag ju bara men ändå..
såg igår att nu har även sulan lossnat till hälften på ena skon.. måsta ha nya innan jag kan slänga dom jag har.. Mitt mega I-landsproblem ska lösas idag, jag ska köpa ett par även om jag inte gillar dom! eller kanske inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback