We'll sit beneath the mango tree.

2010-07-27 @ 00:01:24

Om cirkus en fem minuter är det äntligen imorgon och
då kommer ju äntligen min finaste fining hem och pussar på mig! iiiiiih!!

Jag vet att jag kanske tjatar lite men tycker någon det är jobbigt så sluta läs ;)
För jag gillar att skriva att jag tycker om min Tobbe och massa
pussinussigull och sånt. Det är ju trotsallt min blogg att skriva vad jag vill. Eller?;)

.


Det blev en stor papperspåse och lite andra små påsar fulla med papper och
småskit som ska slängas från min "rensa på rummet"-kväll.
Jag var massa duktig och sorterade alla gamla och nya räkningar och sorterade in
i min nya sorteringsmapp som jag fick av mamma idag, världens bästa mamma!
Hon trillade in på mitt jobb idag och då sa jag att jag ville ha den och hon tyckte
den verkade smidig så hon köpte den till mig och blev nog lite sotis samtidigt ;) hehe







Organiserat och märkt ut alla fack och sorterat ner alla mina viktiga papper
i den fina :) Känner mig lite duktig .

.

Nu håller mina ögon  på att trilla ur för jag är så himlans trött ..
Imorgon ska jag vandra lite på staon med mamma och lite med Emma och
Linda innan jag möter upp älskalingen vid tåget och far hem och myser. :)
Imorgon känns som det kommer bli en bra dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback