We no speak Americano.

2010-07-07 @ 10:10:35

Sitter i sängen med datoren och stuttsdiggar lite till den hoppigaste, sommriga, faktsiskt ganska braiga fast ändå lite irriterande låten - We no speak Americano. jag gillar ändå!

Efter jobbet blev det en vända till ica för mamma ville ha godis och en tidning och jag ville ha nudlar, mmm. Plus att jag fått mitt paket från Nelly.se wiiiiie

När jag shoppat klart på ica gick jag hem till Hamlingarna. Jag har sötaste, snällast eoch bästaste svärföräldrarna som finns! Jag och tobben skrev sms med varandra och jag var sur för att det inte fanns någon mat hemma då helt plötsligt ringer Tobben far och säger att han och Tobbs mamma ska äta pizza och undrar vad jag ska ha för pizza för han hörde att jag inte ätit. Bästaste ni.

Efter lite slappis hos Tobben iaf så farde vi till videobutiken och hyrde Sherlock Holmes (jag kan säkert inte stava rätt....) den var riktigt bra det jag såg.. jag somnade visst.. men jag ska kolla klart på den ikväller.



I paketet från nelly låg det ett par skor och en ring. Jag har sagt flera gånger att nu får det räcka med nitar men det kan inte hjälpas.. jag gillar verkligen nitar och skorna kostade 80 spänn så jag kännde att jag kunde köpa dom iaf. ;) Älska ringen också!!



Dags att vandra mot jobbet snart så uppochhoppa nudå.

Mitt hjärta slår dubbelt för Tobias.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback