Kom Precis På Att Tobbe Har Min Cykel Så Jag Måste Gå Till Jobbet.....

2010-07-09 @ 11:28:08

Fortfarande lite halvt illamående men jag ska försöka ignorera det tänkte jag..
Börjar jobba kl 12 och har setat i 2 och en halv timme och funderat på om jag skulle sjukskriva mig eller om jag skulle gå och jobba.. Jagv vill ju göra något ikväll liksom så jag kännde att det känns bäst om jag går till jobbet. Jag gillar inte när folk sjukskriver sig och sen festar på kvällen, hur sjuk var man då igentligen? Och jag är ju inte direkt sjuk jag mår ju bara illa.. Det är mer irriterande än något annat, jag mår liksom inte dåligt bara illamående i halsen..

Men det märks väl om det utvecklas och jag blir sjuker.. vad i helvete skulle jag göra om jag skulle spy i affären??? Jag skulle dö.. äsch it aint gonna happen, jag hatar och spy och jag vägrar att spy. så var den saken klar.

.


Försökte ringa Emman förut men den dummern sover väl antagligen för hon svara inte... Jag har planer för kvällen som jag tycker att hon ska ta del av. så om du lilla Emman Wärnan läser det här när du vaknar kan du ju ringa till BR senare så kan jag berätta mina planer som jag har för oss ikväll ;)

nu ska jag måla naglarna och försöka att inte röra något på ett tag.. sen bär det av mot jobbet, inte den minsta lusten idag när illamåendet spökar.. men jag behöver pengar, har mycket jag vill göra!


Haaaaaaaaaaaaaaahahhaaaa jag hittade dom här gamla bilderna som Lisa tog till sin reklamgrunka som vi hade i skolan!!! hahahaaa
Jag kommer ihåg att hon behövde en killa med fina ögonfransar så jag ringde tobben ( vi höll typ på att bli tillsammans) och sa att han skulle komma till folketshus och vara en snäll ponke. och det gjorde han såklart bästa.


Hahahaa snyggis!!


Hahaha här hade vi visst sminkat på han lite solpuder och läppglans också :P hööhöö
Kolla fransarna!! han har nog dubbelt så långa än vad jag har... morr, jag vill ha dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback